microtarasheh

آموزش سوآپ آیفون ; سوآپ کردن گوشی آیفون از جمله امور تخصصی می باشد که مربوط به سخت افزار گوشی می باشد.

این آموزش نیاز به تمرینات فراوان دارد و با یک بار یادگیری نمی توان گفت ; شما مهارت کافی در سوآپ کردن گوشی های آیفون پیدا کرده اید; آموزش سواپ آیفون

لازم به ذکر است به هیچ عنوان شما بدون گذراندن دوره های عملی و با انجام دادن کار سواپ; نمی توانید با گذراندن دوره های تئوری و بدون هیچ تمرینی مهارتهای لازم را در این خصوص را داشته باشید.

سواپ آیفون، آموزش سوآپ آیفون ، آموزش swap آیفون

تعمیرکاران و تکنیسین کاران حرفه ای تنها با انجام تمیرینات مکرر می توانند قادر به یادگیری سوآپ باشند; سواپ آیفون ، آموزش swap آیفون

سوآپ آیفون

سوآپ کردن به معنی تعویض کردن می باشد. روش سوآپ کردن برای اولین بار در گوشی های iphone 5s صورت پذیرفت ;  آموزش سواپ آیفون

تکنسین تعمیرات آیفون با عوض کردن آسی گوشی های آسیب دیده که این آی سی ها شامل موارد ذیل میباشند کار سوآپ را انجام میدهند:

  • بیس باند
  • هارد
  • EEPROM

زمانی که گوشی قابل تعویض نبود بر روی یک برد سالم آیکلودی این مراحل را عملی می کردند ; جالب است بدانید گوشی آسیب دیده با سریال خودش بر روی برد سالم آیکلودی تازه تعمیر می کردند و به اصطلاح back to life صورت می پذیرفت.

آموزش سوآپ آیفون ، آموزش سواپ آیفون

بعد از ورود سری جدید آیفون تغیراتی در روش سوآپ کردن آیفون صورت پذیرفت.

از جمله تغییراتی که ایجاد شد این بود که به غیر از جابه جایی آی سی های که در بالا ذکر شد سی پی یو هم جا به جا شد.

برای گذراندن این دوره به شما پیشنهاد می کنیم با مجموعه آموزشی میکروتراشه همراه باشید ; چرا که میکروتراشه با حضورجمعی از متخصصان و تکنیسین کاران تعمیر موبایل ; حرف اول را در آموزش جامع به شما کارورزان می زند.

داشتن تجهیزات لازم برای سوآپ کردن از جمله عوامل ضروری دیگری می باشد که میکروتراشه تمامی این تجهیزات را با بروزترین و کامل ترینها در اختیار دانشجویان می گذارد.

پس از گذراندن دوره های آموزشی با اخذ مدرک بین المملی معتبر می توانید با عنوان متخصص حرفه ای وارد بازار کار شوید ; آموزش سوآپ آیفون

چه زمانی احتیاج به سوآپ کردن دارید؟

گاهی اتفاق می افتد که به هر دلیلی برای گوشی مشکل اساسی و جدی ای پیش می آید ; بعد از وارسی های انجام شده متوجه خواهد شد که هیچ راه حلی برای تعمیر گوشی پیدا نخواهید کرد چرا که مشکل حل نخواهد شد ; در نتیجه سوآپ کردن در این مواقع پاسخگو خواهد بود.

آموزش سوآپ آیفون ، آموزش swap آیفون

آموزش سوآپ آیفون
میکروتراشه پیشگام در تعمیرات تخصصی آیفون و سایز گوشی های روز دنیا می باشد.

مجموعه میکروتراشه با ارائه خدمات به مشتریانمان در زمینه مشکلات مربوط به فناوری ثابت قدم می باشد ; و تمامی تلاش خود را کرده ایم که در خدمات سریع، قابل اعتمادف قیمت های مناسب; خود را برای شما دوستان عرضه نماییم. 

آموزش سواپ آیفون، آموزش سوآپ آیفون

ما خوب می دانیم که دوست ندارید گوشیتان از خودتان دور بماند; در نتیجه وقت برای شما گرانقدر می باشد; پس در صدد این هستیم تا با نهایت سرعت کار را به جلو پیش ببریم.

نکته دیگر حفظ امنیت گوشی می باشد ; این نکته بسیار ضروری می باشد چرا که حفظ امنیت و ایمنی گوشی شما الویت بالایی دارد ; که تیم ما کاملاً متوجه این موضوع می باشد.

آموزش سوآپ آیفون  ، آموزش سواپ آیفون ، آموزش سواپ ، آموزش سوآپ

بیس باند چیست؟

گوشی هایی که در بازار هوشمند هستند پروتکل های زیادی را از جمله LTE , 4G , 3G را پشتیبانی می کند; این امر پیچیده است در نتیجه CPU به توانایی بالاتری نیاز دارد تا بتواند کارهای پردازش اطلاعات; انتقال و مدیریت بسته های مربوط به اینترنت را انجام دهد. پس به اپراتوری بنام بیس باند احتیاج دارد.

امور مربوط به پردازش بیس باند توسط چیپ بیس باند انجام می شود; این امور شامل مدیریت توابع رادیویی مثل آنتن گوشی و یا وصل شدن به سیستم اینترنتی می باشد.

اگر مشکلی برای این بیس باند بوجود بیاید آنتن دیگر سرویس دهی ندارد و وایرلس یا بلوتوث دیگر غیر فعال می شود.

بیس باندی که مناسب نباشد باعث اختلال در ارتباط با شبکه های سرویس دهی می شود و در نتیجه شما دیگر دسترسی به شبکه های مخابراتی را نخواهید داشت.

آموزش سوآپ آیفون ، آموزش سوآپ آیفون ، آموزش swap آیفون، آموزش سواپ

بیس باند همان ورژن جدید و به روز شده ی فریمور رادیو و مودم در گوشی می باشد.

آموزش سوآپ آیفون
آموزش سوآپ آیفون

هارد آیفون چیست؟

توضیح اینکه هارد آیفون چیست و چه کاربردی دارد برای هیچ فردی مبهم و دور از ذهن نیست.

هارد موبایل یکی از مهم ترین و حساس ترین قطعات حساس گوشی به حساب می آید که برای ذخیره اطلاعات شخصی مثل فیلم، عکس، اسناد ، بازی و غیر … مورد استفاده قرار می گیرد.

IC حافظه با نام هایی همانند هارد IC EMMC و IC NAND شناخته شده است و هدف اصلی آن نگهداری اطلاعات می باشد; آموزش سواپ آیفون

باید گفت تقریباً تمامی اطلاعاتی که در گوشی شما وجود دارد در IC هارد ذخیره می شود.

هارد یا آی سی انواع مختلفی دارد; چند نمونه از این هارد را در ذیل برای شما دوستان نام برده ایم:

  • آی سی هارد آیفون توشیبا
  • آسی هارد آیفون سندیسک
  • آسی هارد آیفون اسکای نیکس
آموزش سوآپ آیفون
آموزش سواپ آیفون

EEPROM چیست؟

EEPROM مخفف Electrically Erasable Programmable Read-Only Memory است ; و نسخه جدیدتر EPROM است.

برای پاک کردن اطلاعات موجود در حافظه EPROM از نور ماوراء بنفش استفاده می کنند ; و این کار در EEPROM توسط جریان الکتریمی صورت می گیرد.

عملکرد آن به این صورت است که برای حافظه های غیر فرار استفاده می شود که ; در انواع دستگاه ها و کامپیوترها برای ذخیره حجم اندکی کاربرد دارد.

EEPPROM که حافظه ی خواندنی است و قابل برنامه ریزی و پاکسازی به صورت الکترونیک می باشد.

بر خلاف حافظه های دیگر مانند RAM با نبود برق اطلاعاتش همچنان باقی می ماند.  آموزش سوآپ آیفون

آموزش سوآپ آیفون ، آموزش سوآپ آیفون ، آموزش swap آیفون ، آموزش سواپ

آموزش سوآپ آیفون
آموزش سواپ آیفون
در سوآپ کردن چه قطعاتی جا به جا می شوند؟

در روش سوآپ کردن تنها یک سری از ای سی ها قابل انتقال هستند البته در صورتی که سالم باشند ; و دچار مشکل خاصی نشده باشنددر این جا به جایی مهمترین آنها آی سی بیس باند و سی پی یو می باشد ; که با دقت بالا انجام می شود. علاوه بر این دو مورد، اجزای دیگری هم حائز اهمیت می باشند از جمله ای سی هارد. 

آموزش سوآپ آیفون، سواپ آیفون ، آموزش swap آیفون، آموزش سواپ

چرا آی سی هارد در سوآپ کردن استفاده می شود؟

جواب اینکه چرا در سوآپ کردن آی سی هارد هم اهمیت دارد این است که ; یه سری اشخاص به اطلاعات درون هارد احتیاج دارند و الزامی می کنند که اطلاعات را بدون کم و کاستی در اختیارشان قرار دهیم ; پس در نتیجه برای حفظ اطلاعات آی سی هارد بسیار حائز اهمیت است.

آموزش سوآپ آیفون ، سواپ آیفون ، آموزش swap آیفون 

آموزش سوآپ آیفون
آموزش swap آیفون

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تعمیرات و یا دوره های آموزشی با شماره های ذیل تماس حاصل بفرمائید.

02166979400

09125343007

آموزش سوآپ آیفون

سواپ آیفون

آموزش سواپ آیفون

آموزش swap آیفون

آموزش تعمیرات آیفون به صورت خصوصی و عمومی با اساتید خبره و اعطای مدرک بین الملل با مجموعه میکروتراشه

دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *