microtarasheh

بررسی هویه های محبوب XSOLDERING-T210 و XSOLDERING PRO با دسته ی JBC

 

یکی از فاکتورهای مهم جهت انجام تعمیرات تخصصی موبایل ، داشتن ابزارهای قوی و قدرتمند می باشد .

در مقاله ی  آشنایی با انواع هیتر و مقایسه آنها ، به معرفی و بررسی هیترهای  Quick  و  Gordak  که در سطوح بالای کیفی قرار دارند پرداختیم . در این مقاله نیز قصد داریم به معرفی یکی از محبوب ترین هویه ها در بین تعمیرکاران موبایل بپردازیم ، چراکه وجود هیتر و هویه قدرتمند از ملزومات تعمیرات تخصصی موبایل می باشد .

به جرات میتوان گفت برند  JBC ، یکی از بهترین تولیدکننده های هویه است اما به علت قیمت بالا ، برای تعمیرکاران صرفه اقتصادی ندارد . به همین دلیل شرکت های رقیب شروع به ساخت هویه هایی کردند که در آنها دقیقا از دسته ی هویه برند  JBC  استفاده شده .

درواقع همین امر سبب محبوبیت بالای هویه های برند  XSOLDERING  شده است .

در ادامه به بررسی دو مدل هویه از برند  XSOLDERING  میپردازیم . همراه ما باشید

هویه XSOLDERING-T210 :

محدوده ی دمای این دستگاه  100-520  درجه سانتی گراد می باشد و تنها  2 – 15  ثانیه طول میکشد تا به این حداکثر درجه حرارت دست پیدا کند . شما میتوانید در حالت خواب این وسیله ، درجه حرارت را بصورت دستی در بازه ی  100-300  درجه سانتی گراد تنظیم کرده و میزان درجه دما و همچنین سایر تنظیمات را در صفحه نمایش دیجیتالی دستگاه مشاهده کنید

این دستگاه دارای یک نوک مناسب از جنس استیل ضد زنگ و نسوز برای تعمیرات انواع گوشی موبایل می باشد .

جهت تعویض و پاک کردن نوک هویه نیز میتوانید از نگهدارنده ای که همراه این محصول می باشد استفاده کنید .

از جمله قابلیت های دیگر این محصول میتوان به وجود پورت  Micro USB  که از آن جهت بروزرسانی کانکتور دستگاه و همچنین اتصال کابل ارت ، و یا اتصال به زمین اشاره کرد .

همچنین سرعت و دقت بالای این محصول درعین کوچکی ، این دستگاه را به یکی از پرطرفدارترین هویه ها تبدیل کرده است .

دسته ی این هویه که تولید شرکت JBC-T210  میباشد ، از جنس پلاستیک ضد لغزش با کیفیت بالا است که از انواع مختلف آن میتوان به سر تبری ، سرکج و سرصاف اشاره کرد .

Xsoldering T210

 مدل   T 210
 قدرت   200 وات
 ولتاژ ورودی   220  ولت
 محدوده دما   520-100  درجه سانتی گراد
 پایداری دما   ( C° ) 2 +-
 مدت زمان گرم شدن   10-2 ثانیه
 ابعاد   20x20x20   سانتی متر

هویه XSOLDERING PRO  :

ویژگی های فنی این هویه تقریبا مشابه مدل قبلی می باشد اما برجسته ترین تفاوت این دو مدل ، قابلیت استفاده همزمان از هردو دسته ( JBC )  یعنی  C210  و  C245  است .

این ایستگاه لحیم کاری بدون سرب در ابعاد 10x18x18 سانتی متر و وزن 8 گیلوگرم ، درحالیکه دامنه دمایی آن  200-500  درجه سانتی گراد می باشد به بازار عرضه شد .

ولثاژ ورودی این دستگاه همانند مدل قبل 10-220  ولت میباشد .

از سایر ویژگی های این هویه می توان به گرم شدن سریع ( 2 ثانیه )  اشاره کرد .

 

هویه Xsoldering Pro

 

لازم به ذکر است که داشتن ابزار قدرتمند تنها کافی نیست .

داشتن تخصص در این شغل حرف اول را میزند که مستلزم آموزش اصولی و حرفه ای است ، مجموعه میکروتراشه پیشرو در آموزش تخصصی تعمیرات حرفه ای موبایل آیفون ، بهترین انتخاب شما برای کسب این تخصص پولساز است .

 

امیدواریم این مقاله برای شما کابردی بوده باشه .هرگونه سوال درباره ی تعمیرات تمامی مدل های گوشی آیفون رو در قسمت دیدگاه ها بپرسید تا در اسرع وقت پاسخ بدیم .

5 دیدگاه

    • استاد ببخشید من یه تبلت ایسوس مدل p024دارم متاسفانه تبلت حافظه اش خیلی پر بوده الان روشن میشه اما مثل اینکه زور بزنه بیاد از لگو رد بشه نمیشه فلش بصورت دستی هم زده شد و فایده نداره بنظرم مشکل از هارد تبلت باشه میشه راهنمایی کنید ممنون میشم استاد چکار کنم اگر فایل نرم افزاریش رو دارید ممنون میشم

  • خسته نباشید استاد ببخشید قیمت ارزانترین دستگاه هیتر لحیم کاری باد گرم تک کاره چقد هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *