microtarasheh

گوشی اندروید

آموزش تعمیر گوشی اندروید ; سیستم عامل اندروید از محبوبیت و ارزش بالایی در بین کاربران برخوردار است; و همچنین یوزرهای ایرانی زیادی از گوشی های مدل اندروید استفاده می کنند ; در نتیجه می توان متوجه شد که هم اکنون اندروید یکی از پر استفاده ترین گوشی ها به حساب می آید.

با توجه به پیشرفت روزافزون تکنولوژی بدون شک نیاز به تعمیر گوشی به صورت سخت افزاری و نرم افزاری ضرورت پیدا می کند; مشکلاتی از جمله شکسته شدن LCD، خرابی در تاچ، تعویض IC و … کاربران با آن مواجه هستید.

در نتیجه یادگیری تعمیرات با توجه به نیاز افراد جامعه از جمله شغل هایی که در آمد بالا و آینده ای روشن را در بر دارد.

آموزش تعمیر گوشی اندروید; اموزش تعمیر گوشی اندروید; تعمیر گوشی اندروید

تعمیر گوشی های اندروید نیاز به دانش و تخصص دارد و چگونگی تعمیر هر کدام از قطعات به علم کافی در این خصوص دارد.

آموزش تعمیر گوشی اندروید در کارگاه فوق تخصصی موبایل زیر نظر اساتید متخصص برگزار می گردد; این دوره شامل دوره ی سخت افزاری و نرم افزاری می باشد. کارورزان در این دوره با خیالی آسوده و با عنوان تعمیرکار وارد بازار کار می شوند. آموزش تعمیر گوشی اندروید

کلمه ی موبایل لغتی آشنا برای ما می باشد; امروزه گوشی در کارهای روزمره ما تأثیر بسیار زیادی دارد; و هر گونه آسیبی که به آن وارد می شود موجب تنیش در زندگی ما می شود. آموزش تعمیر گوشی اندروید

تعمیر گوشی اندروید شامل حل کردن مشکل تمامی ایرادهای موجود در گوشی می باشد; لازم به ذکر است علاوه بر بازار کار خوبی که تعمیر موبایل دارد و سود بسیار خوبی که می توانید از تعمیر گوشی بدست آورید ; در صورت عدم علم و دانش کافی در امور تعمیراتی نه تنها سود و درآمدی از این کار ندارید بلکه متضرر خواهید شد; و باید از جیب خود برای اشتباهی که در امور تعمیر متوجه شدید متحمل شوید.

آموزش تعمیر گوشی اندروید; اموزش تعمیر گوشی اندروید; تعمیر گوشی اندروید; آموزش تعمیرات گوشی اندروید

آموزش تعمیر گوشی اندروید

گاهی یک اشتباه کوچک، آسیب های جبران ناپذیری را برای گوشی مشتری به همراه خواهد داشت.

پس برای تعمیرکار شدن باید به خوبی بتوانید گوشی را عیب یابی کنید و درصدد برطرف کردن حل مشکل گوشی به طور دقیق اقدام نمایید; دانش به تنهایی کافی نیست باید در کنار دانشی که دارید بتوانید کار عملی هم انجام دهید; با توجه به پیشرفت روز افزون گوشی تعمیرکار مدام باید در حال به روز رسانی اطلاعات خود باشد چرا که هر ساله ساختار گوشی نسبت به سال پیش پیشرفته تر و پیچیده تر می شود.

آموزش تعمیر گوشی اندروید; اموزش تعمیر گوشی اندروید; تعمیر گوشی اندروید; آموزش تعمیر اندروید; آموزش تعمیرات گوشی اندروید

نرم افزارهایی که موجب کند شدن گوشی های اندرویدی می گردد:

برنامه هایی که در کنترل مدیریت رم استفاده می گردد و RAM گوشی را به طرز عجیبی پر می کند; در نتیجه باتری گوشی شما را کاهش می دهد; پس تا حد امکان از نصب برنامه های غیر ضروری خودداری نمایید; چرا که این کار پس از کاهش سرعت گوشی می گردد. آموزش تعمیر گوشی اندروید

Clean master

این برنامه در طول روز گوشی شما را چندین بار پاکسازی می کند که در نهایت باعث می شود گوشی شما از فایل های اضافی پاک گردد.

شما برای انجام این کار اصلاً نیاز نیست برنامه ای بر روی گوشی خود نصب کنید; برای این کار وارد app گوشی در تنظیمات گوشی شوید پس از آن برنامه را انتخاب کنید و بر روی clear data  بزنید تا اطلاعات اضافی آن را پاک کند.

آموزش تعمیر گوشی اندروید; اموزش تعمیر گوشی اندروید; تعمیر گوشی اندروید; آموزش تعمیر اندروید; آموزش تعمیرات گوشی اندروید

Face book

برنامه فیس بوک در کشور ما فیلتر است و تنها با فیلتر شکن کار می کند این برنامه به طور پیش فرض بر روی گوشی نصب شده است.

این برنامه فضای خیلی زیادی از گوشی شما را اشغال می کند; با حذف این برنامه می توانید حافظه گوشی خود را افزایش دهید; برنامه فیس بوک از آن جایی که به طور پیش فرض بر روی گوشی نصب است به همین خاطر جهت حذف آن راه کاری ارائه می دهیم تا حذف آن امکان پذیر باشد; برای این منظور وارد بخش apps گوشی شوید سپس بر روی برنامه فیس بوک کلیک کنید و گزینه ی disables را در گوشی غیرفعال کنید.

آموزش تعمیر گوشی اندروید; اموزش تعمیر گوشی اندروید; تعمیر گوشی اندروید; آموزش تعمیر اندروید; آموزش تعمیرات گوشی اندروید

برنامه هایی که مربوط به مدیریت باتری هستید مانند battery saver

این برنامه جهت مدیریت باتری می باشد; این برنامه حافظه گوشی شما را درگیر می کند; برای افزایش طول عمر یک باتری بهتر است قواعد و اصولی را جهت حفظ سلامت باتری رعایت کنید; از جمله استفاده صحیح از گوشی، استفاده از شارژهای اصلی، گرم نشدن باتری در طی استفاده زیاد از موبایل است; غیر از این موارد در اندروید بخشی به اسم adaptive battery وجود دارد که جهت این می باشد ; که برندهایی که در بک گراند گوشی فعالیت دارند و موجب می شود باتری گوشی کاهش پیدا کند و باتری گوشی را کاهش می دهد را محدود می کند; و شما دیگر قادر به استفاده از باتری به مانند قبل نخواهید بود.

آموزش تعمیر گوشی اندروید; اموزش تعمیر گوشی اندروید; تعمیر گوشی اندروید; آموزش تعمیر اندروید

آموزش تعمیر گوشی اندروید

آیا گوشی را می توان به افراد کم تخصص سپرد؟

زمانی که گوشی خود را به افراد غیر متخصص می سپارید; مشکلات بسیار زیادی برای گوشی شما پیش می آورند; و پس از طی مدت زمانی ضررهای زیادی را مجبورید متحمل شوید; از جمله این موارد شامل:

در تعمیر گوشی شما اگر قطعه ای آسیب ببیند; تعمیرکار از قطعات بی کیفیت استفاده می کند.

سایر قسمت های دیگر گوشی آسیب می بیند.

قطعات اورجینال موبایل با قطعات دست دوم تعویض می گردد.

اطلاعاتی که در گوشی شما وجود دارد مورد سو استفاده قرار می گیرد.

پس از مدت زمانی گوشی مجدد دچار مشکل می شود.

آموزش تعمیر گوشی اندروید; اموزش تعمیر گوشی اندروید; تعمیر گوشی اندروید; آموزش تعمیر اندروید; آموزش تعمیرات گوشی اندروید

چرا سپردن گوشی به یک متخصص الزامی می باشد؟

زمانی که گوشی خود را به تازگی خریداری کردید مشکل کوچکی برای گوشی جدیدتان پیش آمده است; در نتیجه شما به دنبال مرکزی می گردید که قابل اعتماد بوده و گوشی تازه ی شما را با مهارت هایی که دارند; کاملاً سالم و بدون تعویض قطعات اصلی آن را تحویل شما بدهد.

ما به شما مجموعه میکروتراشه را پیشنهاد می کنیم، شاید به اشتباه فکر کنید تعمیر گوشی کار بسیار ساده ای می باشد. اما اشتباه فکر می کنید، این کار از دقت، تخصص و مهارت بالایی برخوردار است; در صورت عدم داشتن توانایی لازم صدمات غیر قابل برگشت به گوشی شما وارد می شود.

آموزش تعمیر گوشی اندروید; اموزش تعمیر گوشی اندروید; تعمیر گوشی اندروید; آموزش تعمیرات گوشی اندروید

آموزش تعمیرات گوشی اندروید

آموزش هایی که مجموعه میکروتراشه ارائه می دهد در سطح مبتدی و حرفه ای، تخصصی و خصوصی و عمومی برگزار می گردد.

از آن جایی که هدف مجموعه میکروتراشه آموزش تخصصی تعمیرکاران می باشد; در نتیجه برای رسیدن هب این هدف تمامی تلاش اساتید این است; که کلیه ی مراحل آموزش جز به جز توضیح داده شود تا رضایت کامل کارآموزان را جلب نماییم. آموزش تعمیر گوشی اندروید

در این دوره کلیه برندهای موجود در بازار که چگونه تعمیر می گردند آموزش داده می شود.

آموزش تعمیر گوشی اندروید; اموزش تعمیر گوشی اندروید; تعمیر گوشی اندروید; آموزش تعمیر اندروید

آموزش تعمیر گوشی اندروید

آموزش تعمیر گوشی اندروید

برای تعمیر گوشی اندروید به چه موردی باید توجه کرد؟

موضوع مهمی که در تعمیر گوشی اندروید حائز اهمیت است میزان اعتبار شرکت، مغازه; سازمان یا فردی است که شما می خواهید کار تعمیر گوشی اندروید خود را به آن بسپارید; چرا که در صورت عدم شناخت باعث پیامدهایی که در بالا ذکر شد می گردد.

آموزش تعمیر گوشی اندروید; تعمیر گوشی اندروید; آموزش تعمیر اندروید; آموزش تعمیرات گوشی اندروید

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص آموزش تعمیر گوشی اندروید با شماره ی 09125343007 تماس حاصل بفرمائید.

دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *